Folytatom

 2013.10.14. 19:14

Folytatom az utamat...és most már tudom, nem véletlenül történt mindez így. Sok mindent megértettem, és mivel már elfogadtam a helyzetet, így már nem olyan nehéz. Sőt. Amit elvesztettem ott, abban a pozícióban, itt kaptam helyette mást, ami tán még jobb is. Attól függ, honnan nézzük.

Szóval dolgozom tovább, és vagyok. Ami meg bántja a lelkem, azt leírom majd itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szelidseg.blog.hu/api/trackback/id/tr695568450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jolimama 2013.10.18. 12:54:10

Ölellek drága.....

ky Orsi 2013.10.20. 15:36:07

szia Fufi, végre megtaláltalak:) igaz régen néztem be a freeblogra, de most megláttam, hogy átköltöztél ide.

Remélem most már többször fogsz írni:)

K. Orsi - kyraorsi

Jolimama 2013.12.07. 14:13:44

Rég hallottam Rólatok.
Ha azért, mert nincs miről írnod, az jóóó, ebben reménykedek.
Ölellek.

napsugar72 2013.12.18. 19:44:35

Sziasztok, hát sodródom az árral, sok a meló,sok az itthoni teendő, satöbbi,satöbbi....Megvagyok, hogy ugymondjam, nincs semmi különös...Érzések vannak, hol ilyen, hol olyan, azt néha sajnálom, hogy nincs alkalmam leirni...De tervezek egy év végi összefoglaló irományt, remélem össze tudom majd hozni...Addig is kellemes készülődést nektek a világ legszebb ünnepére....Jolimama, ölellek!!!
Orsikám, téged is, és örülök, hogy itt vagy!!!:)

Jolimama 2013.12.22. 22:47:25

@napsugar72:
Drága Anikó! Csakhogy jelentkeztél.
Áldott, békés szép Karácsonyt kívánok Neked és Családodnak.
Ölellek szeretettel Jolimama
süti beállítások módosítása