Újratöltve

 2013.06.19. 23:33

Fú, régen, de régen írtam!!!! :-)

A freeblog sajnos nem működik, ezért kénytelen voltam elköltözni. Pedig szerettem a BLOGOMAT.

 

 

Azt sem tudom, miről írhatnék így, ilyen sok idő kihagyása után. Sok minden történt, a környezetemben, és velem, a lelki dolgokat pedig...hajjaj....sorolhatnám...

 

De, úgy gondolom, nincs értelme visszamenőleg leírni azt, ami már elmúlt. Képtelen is lennék, vagyis hát nem győzném. Szerintem. :-)

 

Az lesz, hogy írok, ha más nem,  magamnak, aztán úgyis kijön aminek jönnie kell. :-)

 

A legutolsó bejegyzésemhez kapcsolódóan viszont el kell mesélnem, hogy a három kiskutyának sikeresen találtunk gazdit, kettőnek nagyon-nagyon jó gazdit, egynek remélhetőleg jó gazdit, (bár vele csak az a bajom, hogy nem tartja úgy velem a kapcsolatot, mint a többiek, de ettől még biztos jól gondoskodik a kis rosszaságról).

 

Jó messzire kerültek, a barna kisfiú Tapolcára,  a neve Hórusz lett. És ilyen most:

horusz.jpg

A Kicsi lány (ő volt a kis kedvencem, meg is sirattam, mikor elvitték, de azt hiszem, jobb helyre nem is kerülhetett volna...:-))  A neve Happy. Ő most ilyen:

happy.jpg

És a kis drága rosszaság leányzó, aki a legéletrevalóbb, legelevenebb volt, ilyenné cseperedett Shera:

rosszaság.jpg

A negyedik lurkót pedig megtartottuk, egy kisfiút, akit Doni-nak kereszteltünk. Nagyon kis aranyos, nyugodt, okos, szót fogad, és tényleg egy tünemény:

dondon.jpg

Szóval, most már van három kutyánk. Mexi, Mira, és Donika. Apa, anya, kisfia.

 

                    Nem gondoltam én sem, hogy egyszer ilyen nagy kutyás leszek.

 

Imádom őket. Nem tehetek róla.

 

Majd jövök.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szelidseg.blog.hu/api/trackback/id/tr995369918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jolimama 2013.06.25. 20:22:22

Szia:-)) De jó. Köszönöm,hogy szóltál. Olyan sokszor benéztem.

Jó, hogy hallhatok Rólatok.
Ölellek szeretettel: Jolimama

Jolimama 2013.06.25. 20:26:35

Nagyon aranyos, szép kutyusok lettek. Jó, hogy találtál nekik jó gazdikat.

napsugar72 2013.06.25. 21:35:05

Sziaa! :)))
Örülök, hogy itt vagy!!!
Nagy ölelés!:-)
süti beállítások módosítása